Darmowa dostawa i zwrot w salonie 14 dni na zwrot i wymianę606 596 718

FAQ - najczęściej zadawane pytania

1. Czy muszę się rejestrować, aby móc złożyć zamówienie?

Nie ma takiej potrzeby, zamówienie w sklepie internetowym Giacomo Conti można złożyć bez rejestracji. Jednakże dzięki rejestracji łatwiej sprawdzisz status zamówienia. W przypadku późniejszej reklamacji, wymiany lub zwrotu cały proces jest ułatwiony ze względu na zakładkę „Historia zamówień”, w której znajdują się wszystkie Twoje zamówienia. Dodatkowo posiadając konto w sklepie internetowym Giacomo Conti oraz zapisując się do naszego newslettera jesteś na bieżąco z wszelkimi promocjami.

 
2. Czy mogę zwrócić towar zakupiony w sklepie internetowym Giacomo Conti?

Każdy produkt zakupiony na stronie Giacomo.pl podlega zwrotowi w ciągu 14 dni od momentu odebrania przesyłki. Wypełnij formularz zwrotu dołączony do przesyłki bądź dostępny na stronie: https://giacomo.pl/do/pages/zwrotyWymianyEsklep i na Twoim koncie, a następnie odeślij produkty wraz z powyższym formularzem na adres:
Zwrot E-Sklep
Design Man Sp. z o.o. Sp. K.
Ul. Kopanina 54/56
60-105 Poznań
lub złóż towaru bez oznak użytkowania z wypełnionym formularzem w dowolnym salonie stacjonarnym Giacomo Conti.
W przypadku odesłania produktu bezpośrednio do sklepu internetowego procedura zwrotu płatności trwa do 14 dni od momentu otrzymania przez nas przesyłki ze zwracanym produktem. Kiedy Twoja paczka do nas dotrze otrzymasz informację mailową o rozpoczęciu procedury zwrotu.
 

3. Czy mogę zwrócić towar zakupiony w sklepie internetowym w salonie stacjonarnym Giacomo Conti?

Oczywiście. Zwrotu towaru zakupionego przez sklep internetowy można dokonać w dowolnym. Salonie Giacomo Conti. Zwracając towar w salonie stacjonarnym, zwrot środków otrzymasz w formie gotówkowej do ręki. Listę Salonów Giacomo Conti znajdziesz tutaj: https://giacomo.pl/do/showrooms
 

4. Czy mogę wymienić zakupiony towar?

Produkty zakupione poprzez stronę internetową Giacomo.pl podlegają wymianie w ciągu 14 dni od momentu odebrania przesyłki. Warunkiem jest odesłanie produktu bez oznak użytkowania na adres:
Wymiana E-Sklep
Design Man Sp. z o. o. Sp. K.
ul. Kopanina 54/56
60-105 Poznań
oraz uzupełnienie formularza wymiany dołączonego do przesyłki bądź dostępnego na stronie: https://giacomo.pl/do/pages/zwrotyWymianyEsklep i na Twoim koncie. W razie wątpliwości skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem telefonu +48 606 596 718.
 

5. Jaki jest okres gwarancji na produkty?

Zgodnie prawem konsumenckim towary sprzedawane drogą elektroniczną objęte są 2-letnią gwarancją. W tym okresie klientowi przysługuje prawo reklamacji produktu.
 

 6.Czy mam możliwość reklamować towar zakupiony przez sklep internetowy oraz jaka jest gwarancja na produkt?

Reklamacji można dokonać wysyłając wadliwy produkt na adres:
Reklamacja e-sklep
Design Man Sp. z o. o. Sp.K.
Ul. Kopanina 54/56
60-105 Poznań
Do paczki dołącz formularz reklamacyjny, który możesz pobrać i  wydrukować logując się na swoje konto w sklepie internetowym Giacomo Conti lub pobierając ze strony https://giacomo.pl/do/pages/reklamacjeEsklep . Po otrzymaniu przesyłki wyślemy wiadomość e-mail z numerem zgłoszenia reklamacji, pod którym możesz otrzymać wszelkie informacja odnośnie statusu swojej reklamacji. W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki, kontaktujemy się na wskazany w formularzu e-mail z informacją o decyzji w sprawie złożonej reklamacji. Szczegółowych informacji odnośnie reklamacji można uzyskać pod adresem: reklamacje@giacomo.pl bądź pod numerem telefonu +48 606 596 718.
Proszę pamiętać, iż koszt wysyłki reklamacji jest po stronie osoby reklamującej produkt.
 

 7. Jak mogę najszybciej znaleźć poszukiwany produkt?

Najszybszą metodą znalezienia produktu jest korzystanie z wyszukiwarki w prawym, górnym rogu sklepu internetowego giacomo.pl oraz przeglądając wybrane, konkretne kategorie (np. garnitury, marynarki, swetry, outlet). Zachęcamy również do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta pod numerem +48 606 596 718 - nasi konsultanci chętnie odpowiedzą na wszelkie Państwa pytania dotyczące poszukiwanych produktów.
 

8. Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Czas wysyłki zamówienia jest uzależniony od momentu zaksięgowania na koncie kwoty zgodnej z wartością zamówienia. Wysyłka asortymentu następuje maksymalnie do 3 dni roboczych od momentu zaksięgowania Twojej wpłaty. Jeśli wybierzesz opcję „płatność przy odbiorze” zamówienie jest realizowane od razu po jego skompletowaniu.
 

9. W jakich godzinach mogę kontaktować się z Biurem Obsługi Klienta sklepu internetowego giacomo.pl?

Nasi konsultanci są do dyspozycji telefonicznie od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00 pod numerem telefonu +48 606 596 718. Niezależnie od pory dnia możesz się z nami skontaktować przez wiadomość mailową na adres: sklep@giacomo.pl.
 

10. Czy i jak mogę otrzymać fakturę VAT?

Aby otrzymać fakturę VAT należy przy składaniu zamówienia zaznacz opcję FIRMA oraz wypełnij wskazane pola tekstowe. Faktura VAT jest wystawiana w oparciu o podane przez Ciebie dane oraz dołączona do wysłanej przesyłki.


11. Ile trwa czasowa rezerwacja produktów ze złożonego zamówienia?

Rezerwacja nieopłaconego zamówienia trwa do 7 dni. W przypadku braku wpłaty za złożone zamówienie po upływie czasu rezerwacji zostaje zmieniony status zamówienia na „anulowane”, a towar jest ponownie dostępny w sprzedaży na giacomo.pl. Informacja o zmianie statusu zamówienia zostaje wysłana na wskazany w zamówieniu adres mailowy.


12. Jak mogę zapłacić za swoje zamówienie? 

Masz cztery możliwości płatności:
  • Płatność tradycyjnym przelewem bankowym. Szczegółowe informacje dotyczące płatności zostaną wysłane na wskazany przez klienta w zamówieniu adres mailowy.
  • PayU  jest to szybka i bezpieczna płatność kartą płatniczą lub przelewem elektronicznym. Akceptowane karty: VISA, MasterCard, EuroCard, JCB, Diners Club.
  • Przelewy24, czyli szybkie przelewy internetowe.
  • Płatność przy odbiorze należy mieć przygotowaną odliczoną kwotę w gotówce. Z tego typu płatności można skorzystać wybierając opcję dostawy za pośrednictwem kuriera DHL.
     

13. Jakie są opcje sposobu dostawy zamówienia oraz ile wynoszą koszty związane z jego wysyłką?

Do wyboru są trzy sposoby dostawy:
  • Odbiór zamówienia w wybranym Salonie stacjonarnym Giacomo Conti – jest to opcja darmowej wysyłki.
  • Odbiór paczki w wybranym paczkomacie InPost na terenie całej Polski – składając zamówienie o wartości powyżej 50 zł nie są naliczane koszty dostawy. W przypadku wyboru produktu poniżej tej kwoty naliczane jest 10 zł opłaty wysyłkowej.
  • Bezpośrednia dostawa pod wskazany adres przez kuriera z firmy DHL – przy zamówieniach powyżej 250 zł dostawa jest bezpłatna. Wybierając produkty za mniejszą kwotę zostanie naliczona opłata 15 zł za wysyłkę produktu. Wybierając opcję „płatności za pobraniem” przy zamówieniu poniżej 250 zł koszt dostawy wynosi 20 zł.
 

14. Jak mogę sprawdzić status mojej przesyłki?

Status przesyłki można śledzić na stronie internetowej firmy kurierskiej za pośrednictwem numeru listu przewozowego przesyłki, wysyłanego przez pocztę elektroniczną  na wskazany w zamówieniu adres e-mail.
W przypadku DHL: https://sprawdz.dhl.com.pl/
W przypadku InPost: https://inpost.pl/sledzenie-przesylek
 
Jeśli wybrałeś opcję odbioru osobistego w salonie w celu uzyskania informacji o statusie przesyłki prosimy o kontakt z Biurem Obslugi Klienta pod numerem telefonu 606 596 718.
 

15. Czy jest możliwa wysyłka towaru za granicę?

Niestety, w tym momencie nie realizujemy wysyłek zagranicznych. W przypadku szczegółowych informacji zapraszany do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta.
 

16. Czy można złożyć zamówienia telefonicznie?

Oczywiście, aby złożyć zamówienie telefoniczne należy skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerem telefonu +48 606 596 718. Proszę pamiętać, iż składając zamówienie drogą telefoniczną są jedynie dwa sposoby płatności: płatność przelewem tradycyjnym oraz płatność za pobraniem u kuriera DH
 

17. Czy dostanę wiadomość potwierdzającą złożenie zamówienia oraz gdzie mogę sprawdzić na jakim etapie jest moje zamówienie?

Informacje o bieżących zmianach statusu zamówienia wysyłane są drogą mailową pod wskazany w zamówieniu adres. Dodatkowo zarejestrowani użytkownicy mogą sprawdzić status swojego zamówienia, wchodząc w zakładkę „Historia zamówień”, dostępną po zalogowaniu na swoje konto sklepowe. W przypadku wątpliwości można kontaktować się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem telefonu +48 606 596 718.
 

18. Czy można kupić produkt w sklepie internetowym i odebrać go w wybranym salonie stacjonarnym Giacomo Conti?

Oczywiście, składając zamówienie można wybrać opcję odbioru osobistego w wybranym przez siebie salonie stacjonarnym. Jest to tak zwana usługa Click&Collect. Aby móc odebrać zamówienie w salonie Giacomo Conti należy je z góry opłacić za pośrednictwem szybkich płatności PayU lub Przelewy24 albo tradycyjnym przelewem. Odbiór zamówienia powinien nastąpić w ciągu 14 dni od otrzymania wiadomości o możliwości odbioru paczki. Po upływie 14 dni zamówienie zostaje anulowane, a pieniądze zwrócone w taki sam sposób, w jaki zostało opłacone zamówienie.
 

19. Zamówienie zostało wysłane niekompletne lub błędnie, co w takim przypadku?

W przypadku, jeśli w paczce, otrzymałeś brakuje zamówionego produktu bądź otrzymałeś inne produkty, niż zamawiałeś prosimy o niezwłoczny kontakt z Biurem Obsługi pod numerem telefonu +48 606 596 718 bądź pod adresem e-mail sklep@giacomo.pl. Postaramy się jak najszybciej wyjaśnić sytuację.
 

20. Zarejestrowałem się do newslettera, ale nie dostałem kodu rabatowego uprawniającego do dodatkowego rabatu z tego tytułu. Co teraz?

Kod rabatowy, który otrzymujesz przy zapisie do newslettera, powinien przyjść w automatycznie wysyłanej wiadomości. Prosimy o sprawdzenie folderu SPAM. W przypadku, gdyby wiadomość nie dotarła prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny z Biurem Obsługi Klienta w celu weryfikacji sytuacji.
 

21. Otrzymałem kupon rabatowy w wysokości 40 zł z racji zapisaniu się do newslettera, jednak podczas składania zamówienia kod nie działa. Co teraz?

Aby kod uprawniający do rabatu działał poprawnie załóż konto z użyciem tego samego adresu e-mail, który wpisałeś na listę newslettera, a następnie zaloguj się na swoje konto i złóż zamówienie.
 

22. W jaki sposób można zrealizować kupon rabatowy?

Po dodaniu przedmiotów do koszyka podczas wyboru opcji dostawy oraz płatności znajduje się pole „Kod rabatowy”, w którym należy wpisać posiadany kod oraz kliknąć „OK”. Kod rabatowy powinien zostać automatycznie naliczony. Jeśli jest niepoprawny lub jego ważność minęła wyświetli się czerwony komunikat o błędzie. W takich przypadkach można kontaktować się z Biurem Obsługi Klienta.
 

23. Jak dobrać odpowiedni rozmiar?

Aby dobrać idealnie dopasowany rozmiar zachęcamy do skorzystania z „Tabeli rozmiarów” znajdującej się w widoku szczegółowym każdego produktu. Tabela pomoże dobrać odpowiedni rozmiar, sugerując się jego wymiarami. Może występować różnica +-1,5cm, jest to tak zwana tolerancja między wymiarem podanym a faktycznym. Jeśli dobór rozmiaru nadal nie będzie zrozumiały, można skontaktować się z naszymi konsultantami przez czat bądź telefonicznie. Dołożą oni wszelkich starań, aby rozwiać nawet najmniejsze wątpliwości.
 

24. Co oznaczają numery przy rozmiarach produktu?

Numeracja przy produktach jest zróżnicowana zależnie od kategorii produktów. Podstawowe wymiary, używane przy opisie rozmiaru:
176-182/50 -> najczęściej używany rozmiar w przypadku kurtek, płaszczy oraz marynarek. Pierwsze dwie liczby 176-182 oznaczają zakres wzrostu, na jaki został uszyty produkt. 50 jest to wymiar, odpowiadający ½ obwodowi w klatce piersiowej.
164-170/37 -> rozmiar koszul. Wymiar 164-170 odnosi się podobnie jak w przypadku płaszczy do wzrostu, natomiast druga cyfra, czyli 37, jest to obwód kołnierzyka równy obwodowi szyi.
170/94 -> rozmiar spodni. 170 jest to wzrost, natomiast 94 jest to obwód w pasie. Przy doborze idealnego modelu spodnie potrzebne są jedynie te dwa wymiary.
170/96/86 -> rozmiar garnituru oraz niektórych modeli marynarek. Pierwsza z cyfr 170 odnosi się do wzrostu, druga, czyli 96 jest to obwód w klatce piersiowej. Co do trzeciej cyfry 86 w przypadku pełnego zestawu garniturowego jest to obwód w pasie potrzebny do doboru spodni. Wówczas rozmiar spodnie to 170/86. W przypadku marynarki trzecia cyfra jest to obwód w talii.
 

25. Czy kurier skontaktuje się ze mną telefonicznie przez dostarczeniem przesyłki?

Kurier nie ma obowiązku kontaktu telefonicznego przed dostarczeniem przesyłki. Jest to kwestią indywidualną każdego kuriera, dlatego też nie możemy dać 100% gwarancji, iż skontaktuje się on przed dostawą.
 

26. Co zrobić, gdy kurier próbował dostarczyć paczkę jednak nie zastał mnie pod wskazanym adresem?

Firma kurierska gwarantuje 3 próby dostarczenia paczki. Jeśli byłeś nieobecny podczas pierwszej – nic się nie stało, masz jeszcze dwie szanse na odebranie przesyłki. Gdyby nie udało się odebrać paczki w wyznaczonych terminach prosimy o kontakt telefoniczny z naszym Biurem Obsługi Klienta.
 

Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie skontaktuj się z nami telefoniczne pod numerem: 606 596 718, mailowo pod adresem: sklep@giacomo.pl bądź na czacie.