Darmowa dostawa i zwrot w salonie  30 dni na zwrot i wymianę606 596 718

Reklamacje E-sklep Giacomo Conti


W przypadku otrzymania wadliwego produktu i chęci zgłoszenia reklamacji, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą instrukcją.
 
  1. Zaloguj się na swoje konto w sklepie internetowym Giacomo Conti oraz wybierz z historii zakupów, zamówienie zawierające reklamowany produkt.
  2. W szczegółach zamówienia wybierz przycisk "Formularz reklamacji", wypełnij brakujące informacje oraz podpisz formularz.
  3. Formularz reklamacji wraz z dowodem zakupu oraz wadliwym produktem odeślij do nas na adres:
    Reklamacja - esklep
    Design Man Sp. z o.o. Sp. K.
    ul. Kopanina 54/56
    60-105 Poznań
  4. Jeśli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem pobierz Formularz reklamacji, wypełnij i podpisz dokument, a następnie wyślij go na powyższy adres.
     
Po otrzymaniu przesyłki wyślemy do Ciebie wiadomość e-mail z numerem zgłoszenia reklamacji, abyś zawsze mógł uzyskać informacje o jej statusie.
W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki, skontaktujemy się z Tobą na wskazany w formularzu adres e-mail i poinformujemy o wyniku złożonej reklamacji.

Wszelkie pytania dotyczące reklamacji prosimy kierować na adres reklamacje@giacomo.pl

Platforma ODR

Uprzejmie informujemy, że zgodnie z  Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r . w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE (rozporządzenie w sprawie ODR w sporach konsumenckich) dokonując zakupu towarów jako konsument masz prawo skorzystać z pozasądowego sposobu rozpatrywania sporów i dochodzenia roszczeń. Poniżej zamieszczamy adres platformy interaktywnej ODR (Online Dispute Resolution), która umożliwi rozpoczęcie takowego procesu i złożenie skargi.
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=PL

Jednocześnie przypominamy, że możesz skontaktować się z nami pisząc na adres : sklep@giacomo.pl