Reklamcje E-sklep


W przypadku otrzymania wadliwego produktu i chęci zgłoszenia reklamacji, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą instrukcją.
 
  1. Zaloguj się na swoje konto w sklepie internetowym Giacomo Conti oraz wybierz z historii zakupów, zamówienie zawierające reklamowany produkt.
  2. W szczegółach zamówienia wybierz przycisk "Formularz reklamacji", wypełnij brakujące informacje oraz podpisz formularz.
  3. Formularz reklamacji wraz z dowodem zakupu oraz wadliwym produktem odeślij do nas na adres:
    Rekalmacja - esklep
    Design Man Sp. z o.o. Sp. K.
    ul. Kopanina 54/56
    60-105 Poznań
  4. Jeśli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem pobierz Formularz reklamacji, wypełnij i podpisz dokument, a następnie wyślij go na powyższy adres.
     
Po otrzymaniu przesyłki wyślemy do Ciebie wiadomość e-mail z numerem zgłoszenia reklamacji, abyś zawsze mógł uzyskać informacje o jej statusie.
W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki, skontaktujemy się z Tobą na wskazany w formularzu adres e-mail i poinformujemy o wyniku złożonej reklamacji.

Wszelkie pytania dotyczące reklamacji prosimy kierować na adres reklamacje@giacomo.pl