Reklamacje E-sklep Giacomo Conti
W przypadku otrzymania wadliwego produktu i chęci zgłoszenia reklamacji, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą instrukcją.
- Zaloguj się na swoje konto w sklepie internetowym Giacomo Conti oraz wybierz z historii zakupów, zamówienie zawierające reklamowany produkt.
- W szczegółach zamówienia wybierz przycisk "Formularz reklamacji", wypełnij brakujące informacje oraz podpisz formularz.
- Formularz reklamacji wraz z wadliwym produktem odeślij do nas na adres:
Reklamacja - esklep
Design Man Sp. z o.o. Sp. K.
ul. Kopanina 54/56
60-105 Poznań - Jeśli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem pobierz Formularz reklamacji, wypełnij i podpisz dokument, a następnie wyślij go na powyższy adres.
W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki, skontaktujemy się z Tobą na wskazany w formularzu adres e-mail i poinformujemy o wyniku złożonej reklamacji.
Wszelkie pytania dotyczące reklamacji prosimy kierować na adres reklamacje@giacomo.pl
Platforma ODR
Uprzejmie informujemy, że zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r . w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE (rozporządzenie w sprawie ODR w sporach konsumenckich) dokonując zakupu towarów jako konsument masz prawo skorzystać z pozasądowego sposobu rozpatrywania sporów i dochodzenia roszczeń. Poniżej zamieszczamy adres platformy interaktywnej ODR (Online Dispute Resolution), która umożliwi rozpoczęcie takowego procesu i złożenie skargi.
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=PL
Jednocześnie przypominamy, że możesz skontaktować się z nami pisząc na adres : reklamacje@sklep.giacomo.pl