Reklamacje - salon Giacomo Conti


W przypadku chęci zgłoszenia reklamacji zakupionego w salonie stacjonarnym Giacomo Conti produktu, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą instrukcją.


 
  1. Pobierz, wypełnij i podpisz Formularz reklamacji.
  2. Udaj się do Salonu Giacomo Conti, w którym dokonałeś zakupu i pozostaw wadliwy produkt wraz z dowodem zakupu i wypełnionym formularzem.
  3. Pracownicy salonu przekażą Twoje zgłoszenie bezpośrednio do Rzecznika Klienta

Po otrzymaniu przez Rzecznika Klienta Twojego zgłoszenia, wyślemy do Ciebie wiadomość e-mail z numerem zgłoszenia reklamacji, abyś zawsze mógł uzyskać informacje o jej statusie.

W ciągu 14 dni od otrzymania zgłoszenia, skontaktujemy się z Tobą na wskazany w formularzu adres e-mail i poinformujemy o wyniku złożonej reklamacji.

Wszelkie pytania dotyczące reklamacji prosimy kierować na adres reklamacje@giacomo.pl