Najlepsza obsługa klienta w Polsce!

Giacomo Conti ma najlepszą obsługę klienta w Polsce! Tak wynika z tegorocznego raportu Daymakerindex (DMI), badającego zadowolenie klientów w sektorze handlu detalicznego.

Giacomo Conti według rankingu nie tylko wyprzedziło firmy z branży mody męskiej, takie jak Vistula, Wólczanka czy Bytom, ale także uzyskało lepsze parametry obsługi niż Sephora, Ikea, Decathlon, czy Zara Home.

- To nie jest przypadek. Sukcesywnie wprowadzana polityka obsługi klienta zaczyna przynosić wymierne efekty. Staramy się, aby nasi sprzedawca byli dla klienta nie tylko najlepszymi doradcami, ale także partnerami w zakupach. Bo partner, to ktoś, komu można zaufać, kto szczerze powie nam, czy naprawdę dobrze wyglądamy w danej marynarce lub garniturze. Ponadto partner to ktoś, kto idzie z nami przez cały proces zakupowy i w każdej chwili możemy liczyć na jego pomoc - tłumaczy Zbigniew Markowski, jeden z współwłaścicieli Giacomo Conti.

W tym roku Daymaker przebadał łącznie 750 sklepów, w tym 130 sieci handlowych, a ranking dotyczył 18-stu branż sprzedaży detalicznej. W lutym „tajemniczy klienci” przeprowadzili wizyty we wskazanych sklepach według ustalonego scenariusza. Oceniali m.in. to czy sprzedawcy witają się z klientem, kiedy ten wchodzi do sklepu, czy towarzyszą mu od początku do końca wizyty w salonie, czy oferują sprzedaż dodatkową oraz czy pomagają klientowi w podjęciu ostatecznej decyzji o zakupie.



Giacomo Conti znalazło się na pierwszym miejscu rankingu zyskując wynik 98,3%. Na drugim miejscu uplasował się Vision Express (98,2%), a na trzecim Kazar (96,3). Wśród marek mody męskiej Recman był siódmy, Pako Lorente dziewiąte, a Lancerto trzynaste. Vistula znalazła się na miejscu dziewiętnastym, natomiast Bytom na osiemdziesiątym czwartym.

Źródło:
http://www.dlahandlu.pl/detal/wiadomosci/daymakerindex-2018-sklep-nie-moze-byc-nudny-jesli-chce-przetrwac,69232.html
https://www.daymaker.se/wp-content/uploads/2018/03/dmi-store-pl-2018-ranking.pdf